Goodwill
Change language: EN
Prowadzenie ksiąg podatkowych

"Księgi podatkowe prowadzone rzetelnie i w sposób niewadliwy stanowią dowód tego, co wynika z zawartych w nich zapisów (...)"
Art. 193 Ordynacji Podatkowej

Księgi handlowe

  • Prowadzenie ksiąg rachunkowych za pomocą niezawodnych systemów informatycznych, wyposażonych w nowoczesne moduły, zapewniające ochronę danych
  • Opracowywanie zasad rachunkowości uwzględniających obowiązujące przepisy i indywidualne potrzeby jednostki
  • Opracowywanie zakładowych planów kont
  • Nadzór i doradztwo w zakresie prowadzenia ksiąg rachunkowych ( kontrola prawidłowego dokumentowania operacji gospodarczych, poprawności wyceny aktywów i pasywów oraz rzetelnego ustalenia wyniku finansowego itd.)
  • Sporządzanie sprawozdań finansowych, wymaganych przepisami prawa
  • Sporządzanie sprawozdań, analiz, zestawień, raportów, mające na celu wspomaganie efektywnego zarządzania jednostką a także pozyskiwania źródeł finansowania działalności ( np. kredyt bankowy)
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych, tabel i planów amortyzacyjnych
  • Doradztwo w zakresie optymalizacji gospodarki majątkiem trwałym
  • Prowadzenie i kontrola prawidłowej ewidencji obrotu magazynowego

Podatkowa księga przychodów i rozchodów

  • Prowadzenie księgi przychodów i rozchodów z zastosowaniem nowoczesnych technik informatycznych
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych, wyposażenia oraz innych ewidencji, niezbędnych do prawidłowego dokumentowania operacji gospodarczych, ujmowanych w księdze np. karty przychodów
  • Kontrola merytoryczna dowodów księgowych, stanowiących podstawę wpisu do księgi
  • Sporządzanie ewidencji VAT
  • Sporządzanie miesięcznych deklaracji podatkowych na podatek dochodowy oraz podatek VAT
  • Sporządzanie zeznań rocznych
  • Sporządzanie dokumentów dotyczących obowiązków podatkowych, nałożonych w związku z prowadzeniem działalności gospodarczej ( wnioski, odwołania, wyjaśnienia)
  • Doradztwo w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej

Ryczałt, ewidencje pozostałe

  • Prowadzenie ewidencji przychodów
  • Prowadzenie wykazu środków trwałych i wartości niematerialnych, i prawnych oraz ewidencji wyposażenia
  • Sporządzanie dokumentacji pracowniczej oraz wszelkich ewidencji, które obowiązani są prowadzić podatnicy zryczałtowanego podatku dochodowego zatrudniający pracowników
  • Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS
    Prowadzenie ewidencji VAT
  • Sporządzanie deklaracji dla podatku VAT
  • Sporządzanie zeznania rocznego o wysokości uzyskanego przychodu
  • Udzielanie pomocy w zakresie prawidłowego wypełniania obowiązków, nałożonych na przedsiębiorców przez obowiązujące przepisy prawne

Zobacz również:
Doradztwo podatkowe i prawne
HR - kadry i płace
Reprezentacja



© 2006-2017 GOODWILL Kancelaria Doradztwa Podatkowego   WonderHouse WonderHouse